10 клас

Доброго дня, шановні батьки та десятикласники! Оскільки карантин, то нам потрібно організувати дистанційне навчання. Протягом карантину усі матеріали до уроків буде розміщено на цьому сайті.





19 травня 2020р.

Добрий  день, шановні десятикласники!

Перевіримо д/з )))

Виконайте тест за посиланням 

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1263921

код доступу 1263921
У вас лише одна спроба. Термін виконання - до 12.00 год 22 травня.


Сьогодні ж пропоную до розгляду тему:

Україна в міжнародному просторі

Виконайте завдання:

1. Опрацюйте параграфи (44,45) підручника.

2. Перегляньте відеоурок:

Україна в геополітичному вимірі

3. Опрацюйте запитання (стор.248 та 254) та дайте усну відповідь.

Дякую за працю!

До побачення!




12 травня 2020р.

Добрий  день, шановні учні!

Сьогодні пропонуємо до розгляду тему:

 Єгипет. Південно-Африканська Республіка

Виконайте завдання:

1. Опрацюйте параграфи (42,43) підручника та перегляньте відеоурок :


Єгипет

ПАР


4. Дайте усні відповіді на питання після параграфа.

До побачення!



05 травня 2020р.

Добрий  день, шановні учні!
Сьогодні пропонуємо до розгляду тему:

 Особливості економіки країн Африки

Виконайте завдання:

1. Опрацюйте параграф  41 підручника та перегляньте відеоурок :


2. Перегляньте цікаві відеофрагменти:

Перетворення Руанди на африканський Сінгапур

Україна-Африка: порівняння економіки

3. Поміркуйте, яка причина нерівномірного економічного розвитку субрегіонів Африки:

4. Виконайте тести за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=249614
(у вас лише одна спроба). Термін виконання-до 11 травня 2020 року. Обов'язково вкажіть прізвище, ім'я та клас)))

Код доступу 249614

До побачення!)



29 квітня 2020р.

Добрий  день, шановні учні!
Сьогодні пропонуємо до розгляду тему:


 Африка - регіон контрастів (географічне положення, склад регіону, природні умови та ресурси, населення)

Виконайте завдання:

1. Опрацюйте параграф 39,40 підручника та перегляньте презентацію :



2. Знайдіть країни та їх столиці кожного регіону на карті атласу, запам’ятайте їх розташування. Виконайте завдання за посиланням

https://learningapps.org/view1574371    -Країни Африки та столиці
А ще завдання для зорової пам’яті, знання карти і логічного мислення
Це цікаво!!!
3. Перегляньте відео:
Проблеми Африканських кордонів 
Корисні копалини Африки
Як зміниться неселення планети?

4. Дайте усні відповіді на питання в кінці параграфа підручника .

Окрема подяка учням, які вчасно надіслали презентації своїх країн та практичну роботу)))

Успіхів вам))) 



22  квітня 2020р.

Добрий  день, шановні учні!Сьогодні нас чекає узагальнення наших знань про Океанію та Америку)

Шановні десятикласники, пропоную вам виконати  наступні завдання:

1. Перегляньте відеоуроки, що допоможуть вам пригадати загальну інформацію про регіони:

Австралія. Загальна характеристика.
Океанія: Мікронезія, Меланезія, Полінезія



 
 


https://drive.google.com/file/d/1ewvs2ZWvQQ7c0uLhvg_8x2LFBxg6xVnT/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1W11TyexVxQa66csYhnQcCkhaLjiwiHjf/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1JdMy22NEfvJ0yI5CWWb6GCk_HGs0JZLu/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/12-RkZIWH3yAAfjBxGZs03olHs03q9jRI/view?usp=sharing

3. Виконайте тренувальні інтерактивні вправи:
- Канада https://learningapps.org/5013527
- Провінції і території Канади https://learningapps.org/5953453
- Держави Південної Америки https://learningapps.org/4307109

4. Попрацюйте з  тестом на освітній платформі «На урок».  Для цього, відкрийте посилання
 join.naurok.ua, 
введіть код доступу 169840 або
можна перейти і за цим посиланням:


ТЕРМІН ВИКОНАННЯ-ДО 26квітня 2020р.Тести можна виконати лише один раз.
РОБОТА Є ОБОВ'ЯЗКОВОЮ  ДЛЯ ВСІХ!!! Не забудьте вказати повністю своє ім'я та прізвище) 
Велике прохання надіслати мені свої презентації країн Америки та практичну роботу за адресою:   vv30032000@gmail.com

Дякую за працю)))Результатом нашої з вами співпраці буде тематична оцінка) 



17 квітня 2020р.


Добрий  день, шановні учні!
Сьогодні пропонуємо до розгляду тему «Бразилія. Практична робота №6. Порівняльна характеристика машинобудування США, Канади та Бразилії».

Виконайте завдання:
1. Пригадайте:
• На які природні ресурси багаті країни Південної Америки?
• Як формувалося населення Південної Америки?
• Які ознаки економіки властиві НІК Америки?

2. Перечитайте  відповідний  параграф  підручника  (§ 38).

3. Перегляньте відеоуроки з географії :


4.Поміркуйте:
  • Бразилія має надзвичайно високий рівень урбанізації – 85,4 %. Поясніть, які проблеми  виникають в країні та що таке   нетрі – фавели?
  • Доведіть, що Бразилія  – індустріально-аграрна країна,незважаючи, що  понад половину ВВП країни припадає на сферу послуг.
  •  Охарактеризуйте міжнародні зв’язки України з Бразилією.
5. Виконайте практичну роботу №6 ( у своїх робочих зошитах з географії) 
Тема:  Порівняльна характеристика машинобудування США, Канади та Бразилії.

 Мета: навчитися визначати основні галузі машинобудування країн , міжнародну спеціалізацію, риси подібності та відмінності у розвитку та розміщенні машинобудування країн, використовуючи  картографічні, статистичні та довідкові джерела інформації.

План роботи.
1. Ознайомлення із завданням.
2. Самостійне виконання роботи.
3. Оформлення звіту та висновків. 
Хід роботи.
1. З’ясуйте, які машинобудівні виробництва набули розвитку у США, Канаді та Бразилії та заповніть таблицю:


2. Установіть, чи мають країни подібні риси структури, розвитку й розміщення машинобудування.
3.У висновку вкажіть у чому полягають основні відмінності машинобудівних виробництв у країнах?
Виконані практичні роботи, сфотографувати та відправити мені на пошту (термін виконання-до 24 квітня). ОБОВ'ЯЗКОВО.
4.Підготуватися до узагальнюючого контролю знань : Австралія.Океанія.Америка.

 тести 10 кл



 До побачення)))


08 квітня 2020р.


Добрий  день, шановні учні!
Сьогодні пропонуємо до розгляду тему «Сполучені Штати Америки. Канада».


1. Перечитайте  відповідні  параграфи  підручника  (§ 35,36,37).

2. Перегляньте відеоуроки з географії :
США

Канада

3. Виконайте наступні завдання (письмово у зошиті):


А) складіть візитівку США та Канади у вигляді таблиці


 

Б) опрацюйте матеріал та дайте відповідь на питання: 
які чинники вплинули на виникнення та розміщення крупних технопарків та технополісів США? 

Наука: технопарки і технополіси США
Особливістю територіальної організації науки в США є зосередження фундаментальних досліджень у вищих навчальних закладах. Це уможливлює навчання студентів відповідно до сучасного рівня науки й залучення їх до наукових досліджень. Найбільша інтеграція науки та виробництва відбувається внаслідок створення численних технопарків і технополісів.
Перший у світі науково-технологічний парк був створений у штаті Каліфорнія у 50-х рр. ХХ ст. і називався Силіконовою (Кремнієвою) долиною. Поряд розташований один з найбільших у США університетівСтенфордський. Стимулом для розвитку технопарку стали замовлення держави на розвиток нових видів продукції переважно в галузі електроніки. Ниніце світовий центр електроніки. Після створення першої Силіконової долини почалася справжня «технологічна лихоманка». Технополіси виникли у багатьох частинах країни.
У них ведуться дослідження в галузі програмового забезпечення, електроніки, біотехнології, медицини, фармацевтики, металургії, аерокосмічної та військової сфери, телекомунікацій тощо. Молодші технополіси виникли поза межами мегаполісів: у штатах Флорида, Техас, Колорадо, Юта, Північна Кароліна та ін.
(письмово у зошитах)


4. Перевір себе: (тести)

5. Додаткову інформацію можна отримати:

Далі буде…


31 березня 2020р.

Добрий  день, шановні учні!
Сьогодні пропонуємо до розгляду тему «Особливості економіки країн Америки».
Виконайте  наступні  завдання:
1. Перечитайте  відповідний  параграф  підручника  (§ 34).
2. Перегляньте презентації:

 


3. Дайте відповідь на питання (письмово у зошиті):

- назвіть країни, які відрізняються на вашу думку, високим рівнем розвитку виробництв обробної промисловості в регіоні;
- чим, на вашу думку, обумовлена нерівномірність розвитку субрегіонів Америки?
4. Підготуйте міні-дослідження на тему: (за бажанням)
        Панамериканське шосе – дорога через три Америки.
       Туризм як чинник розвитку країн-островів Карибського моря.

Додаткову інформацію можна знайти :



17 березня 2020р.

Географія , 10 клас
Добрий  день, шановні учні! Сьогодні пропонуємо до розгляду тему «Загальна характеристика Америки».
Виконайте  наступні  завдання:
1. Перечитайте  відповідний  параграф  підручника  (§ 32-34).
2.Перегляньте презентації :




2.Додаткову інформацію можна знайти :

https://geografiamozil2.jimdofree.com/головна/америка/

3. Вивчити столиці країн Америки+карта.

4. Підготувати презентацію однієї з країн Америки.

Немає коментарів:

Дописати коментар