11 клас



Добрий день, шановні батьки та одинадцятикласники!  Оскільки карантин, то нам потрібно організувати дистанційне навчання. Протягом карантину усі матеріали до уроків буде розміщено на цьому сайті.




ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ СІЧЕНЬ 2021

18 січня 2021 року

Добрий день, дорогі одинадцятикласники! Сьогодні ми з вами розглянемо тему: 

Гідросфера та системи Землі

1. Перегляньте відеофрагменти:

Гідросфера Землі та її складові

Це цікаво знати: Таємниці Світового океану

2. Перевір себе : 


 3. Опрацюйте параграфи підручника: 15- 16.

До побачення !



11 січня 2021 року 

Добрий день! Дорогі учні, пропоную нам розглянути наступну тему:

Атмосфера та системи Землі

1. Перегляньте презентацію:



2. Перегляньте відеоуроки :

Клімат Землі та чинники його формування

Кліматичні умови. Ресурсний потенціал атмосфери

Це цікаво знати: Як змінюється світ через глобальне потепління?


3. Перевір свої знання, виконавши тест на платформі "На урок" за посиланням:


Код доступу:  6515930 

 4. Опрацюйте параграфи підручника: 12-14.


Дякую за роботу! До зустрічі !







ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ
 БЕРЕЗЕНЬ-ТРАВЕНЬ 2020


19 травня 2020р.

Добрий день! Дорогі учні, пропоную нам розглянути наступні дві теми:

Тема 1. Сучасна географія виробництва меблів текстилю, одягу, взуття та продуктів харчування України

1. Перегляньте відеоурок:


2. Прочитайте параграф 31(ст 179-181)

Тема 2. Провідні види економічної діяльності третинного сектору України. Міжнародний капітал в Україні

1.Перегляньте відеоуроки:



2. Прочитайте параграфи 32, 33 та дайте усно відповіді на запитання після них.

3. Виконайте завдання за посиланням


Код доступу 5300218. Час виконання - 40 хвилин. Термін виконання - до 25 травня 20год) Одна спроба.

До побачення!



12 травня 2020р.

Добрий день! Дорогі учні, пропоную нам розглянути наступну тему:

Економіка України: вторинний  сектор економіки

1. Перегляньте відеоурок:


2. Перегляньте відео:

Як працюють найсучасніші автомобільні заводи

ТОП-7 найбільших виробників електроніки

3. Дайте усно відповідь на запитання після параграфа 31 .


До побачення!




05 травня 2020р.

Добрий день! Дорогі учні, пропонуємо вам наступну тему:

Економіка України : первинний  сектор 

1. Пригадаймо разом:
Первинний сектор економіки???


2. Перечитайте відповідні параграфи підручника (29-30).
3. Перегляньте відеоурок:



4. Поміркуйте : виробництво - експорт???









5. Виконайте тестове завдання за посиланням:


Код доступу-  937983 . Термін виконання- до 11 травня. Одна спроба)

Успіхів вам! До зустрічі!



29 квітня 2020р.
Добрий день , шановні учні!
Сьогодні пропоную вам до розгляду дві теми: 

1. Політична географія та геополітика.
2. Українська держава. Населення України.


Тема 1. Політична географія та геополітика
  •  Перечитайте відповідні параграфи : (26).
  •  Перегляньте відеоуроки з географії:

Опрацюйте схему та карту:






 - знайдіть на карті основні закордонні бази військово-морських сил великих держав.    Поясніть особливості їх географічного положення.

- знайдіть країни, які володіють ядерною зброєю. 

- проаналізуйте розташування районів збройних конфліктів у світі та основні причини їх виникнення.- Знайдіть країни, які володіють ядерною зброєю. - Проаналізуйте розташування районів збройних конфліктів у світі та основні причини їх виникнення. 

Тема 2. Українська держава. Населення України
  • Перечитайте відповідні параграфи : (27, 28).
  •  Перегляньте відеоуроки з географії:
Українська держава

 

5. Повтори адміністративно територіальний устрій України      https://learningapps.org/view3689668

Населення України

Перевір себе:



Дякую! До зустрічі!



23 квітня 2020р.
Добрий день , шановні учні!
Сьогодні пропоную вам до розгляду тему: Сучасна географія виробництва транспортних засобів, електроніки, фармацевтичної продукції, текстилю, одягу, взуття. Надання послуг. Формування "інформаційного суспільства".

1. Перечитайте відповідні параграфи : (23, 24).
2. Перегляньте відеоуроки з географії:





Сучасні транспортно-логістичні системи як інфраструктурний каркас глобальної економіки. Світовий ринок інвестицій та фінансів. Туризм.

3. Перегляньте відео:
Як працюють найсучасніші автомобільні заводи

ТОП-7 найбільших виробників електроніки

Українські швейні фабрики шиють брендовий одяг на експорт у Європу
4. Поміркуйте:
а) за допомогою яких технологій на заводі "Proton City" в Малайзії виробляють 150 тисяч автомобілів щорічно?
б) які відповідні ТНК світу займаютьпершість у виробництві електроніки?
в) Чому брендовий європейський одяг шиють у країнах Східної Європи?
г) Вкажіть  найбільші міжнародні фінансові центри.
д) Які країни світу отримують найбільші прибутки від міжнародного туризму?
е) Що називається інформаційним суспільством та чи відноситься  Україна до нього?



Успіхів вам, шановні учні! 

15 квітня 2020р.

Добрий  день, шановні учні!
Сьогодні пропонуємо до розгляду тему « Виробництво сільськогосподарської продукції у світі. Видобування й споживання мінеральних ресурсів. Практична робота №8. Позначення на контурній карті (знаками руху) глобальних ланцюгів доданої вартості у виробництві алюмінію ».



1. Перечитайте  параграф  підручника  (§ 23).
2. Перегляньте відеоуроки з географії:
 «Сільське господарство світу. Географія 10 клас»

    Пропоную для перегляду відео про інновації у сфері агробізнесу у світі:
В Сполучених Штатах набувають популярності вертикальні ферми 

«Світові мінеральні ресурси. Географія 10 клас» 
 «Видобуток корисних копалин в океані: глибока невизначеність» 

3.  Дайте усні відповіді на запитання:
- Чи збігаються райони видобутку руд чорних і кольорових металів з регіонами найбільшого виробництва металів?
- Які чинники є основними на кожній ланці ланцюгів виробництва цих металів?
- Яке місце займає Україна у глобальних ланцюгах доданої вартості у виробництві сталі та алюмінію?
4. Практична робота №8
Позначення на контурній карті (знаками руху) глобальних ланцюгів доданої вартості у виробництві алюмінію

Завдання 1.За картою кольорової металургії світу розподіліть країни за їхньою міжнародною спеціалізацією в виробництві алюмінію, вписавши їхні назви в відповідні комірки таблиці.

Країни зі значним видобутком бокситів
Країни зі значним виробництвом глинозему
Країни зі значним виробництвом первинного алюмінію

Країни-імпортери первинного алюмінію







Завдання 2.За даними таблиці послідовно нанесіть на контурну карту світу:

А) способом значків – місця видобутку бокситів  в країнах, що ведуть їх значний видобуток;
Б) способом локалізованих діаграм – країни, що ведуть значний видобуток бокситів;
Г)способом локалізованих діаграм – країни, що ведуть на своїй території значне виробництво  первинного алюмінію;
Д) стрілками зеленого кольору – напрямки перевезення бокситів до країн, що ведуть значне первинне виробництво металевогоалюмінію;
Е) стрілками червоного кольору – напрямки перевезення первинногоалюмінію до його країн-споживачів.
У висновку поясніть чинники міжнародної спеціалізації країн на різних стадіях виробництва алюмінію та причини формування глобальних ланцюгів доданої вартості у виробництві цього кольорового металу. Практичну роботу потрібно сфотографувати та відправити фото на мою електронну адресу. 
Дякую за співпрацю)))

08 квітня 2020р.

Добрий  день, шановні учні!
Сьогодні пропонуємо до розгляду тему « Глобальна економіка. Система виробництва ».

1. Перечитайте  параграф  підручника  (§ 22).

2. Перегляньте відеоуроки з географії:



3. Знайдіть відповіді на запитання:

- Яка галузь в Україні лідирує за кількістю винаходів? - Яка країна має найбільше патентів?- Які країни є лідерами за експортом ліцензій?- Яка країна є лідером у впровадженні ІТ-технологій?
4. Спробуйте визначити галузь міжнародної спеціалізації таких країн:   Бразилія, Намібія, Японія, Індія, Франція, Іспанія, Норвегія, Австралія, Канада.- Які чинники впливають на міжнародну спеціалізацію?- Яку роль відіграє міжнародна кооперація у глобальному світі? 
- Наведіть приклади  ТНК


5.Перегляньте відео за посиланням:



6. Вільна економічна зона – це частина території держави, на якій встановлено вільний режим для іноземних інвестицій і пільгові економічні умови.
«Вільна економічна зона – вікно для інвестицій». Поясніть дане твердження.
Офшорні зони – це невеликі держави чи території, що залучають іноземні капітали через надання податкових та інших пільг.
Назвіть країни – офшори світу. Яка їх роль у глобальному світі?

7. Ланцюги доданої вартості:


Глобальні ланцюги доданої вартості ТНК створюють для того, щоб зменшити власні витрати. Наприклад, залізну руду з Бразилії везуть на металургійні заводи Франції для виплавки сталі, з якої потім виготовлять прокат для автомобільної промисловості США. 
Тобто, ланцюги доданої вартості – це сукупність дій з виробництва, доставки та збуту готової продукції, що розміщені в різних країнах світу, але керовані з єдиного центру.


Перевір себе: (тести )
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScR32NwKaCvV09lT0EDl96HVS-ly69rVr_MZSI0wX9dQ8BXAA/viewform

Дякую за працю)))




31 березня 2020р.

Добрий  день, шановні учні!
Сьогодні пропонуємо до розгляду тему « Демографічні процеси у світосистемі ».

1. Перечитайте  параграф  підручника  (§ 20-21).

2. Перегляньте відеоуроки з географії:


Демографічні процеси у світосистемі

Міграції, їх показники, чинники та вплив на відтворення населення

Домашнє завдання: опрацювати параграф 20,21.

17 березня 2020р.

Добрий  день, шановні учні!
Сьогодні пропонуємо до розгляду тему «Географічний  простір ».

1. Перечитайте  параграф  підручника  (§ 19).
2. Перегляньте презентацію до уроку :





До побачення!

Немає коментарів:

Дописати коментар