8 клас


Доброго дня, шановні батьки та восьмикласники!  Протягом дистанційного навчання усі матеріали до уроків буде розміщено на цьому сайті.


ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ 2022-2023





     Дорогі восьмикласники, цього року ви ознайомитеся з географією нашої Батьківщини — України.
     Курс географії «Україна у світі: природа, населення», так само як історія України, українська мова й література, належить до українознавчих предметів. Щоб стати справжнім патріотом і дбайливим господарем на своїй землі, необхідно мати глибокі й міцні знання про державу Україна.
      Пам’ятайте, що ви — майбутні господарі й захисники рідної землі. Ви народжені для щасливого життя у своїй країні!
Будьте старанними учнями й ви станете її гідними синами та дочками!
    
  Успіхів вам!








15 вересня 2022 року

Добрий  день! Сьогодні ми з вами розглянемо тему:

Способи картографічного зображення. Класифікація карт


1. Перегляньте відеоурок:


 Навчальні карти й атласи. 
Національний атлас України, електронні карти. ГІС



2. Опрацюйте параграф 4 (стор.23, 24) та 5. Дайте усно відповідь на запитання після параграфа.

3. Перегляньте презентацію уроку:


Цікаві картографічні інтернет ресурси:

Карти Google - Google.com.ua


Google Earth


Інтерактивна карта України





12, 13. 14 вересня 2022 року

Добрий  день, шановні учні! Сьогодні пропонуємо до розгляду
тему:


Географічна карта. Картографічні проєкції

1. Опрацюйте параграф 3 та 4 підручника.

2. Перегляньте презентацію уроку:

 

3.  Перегляньте відео :

Картографічні проєкції



4. Запишіть у зошити колонку "Запам'ятайте" (стор. 25).

Виконай вправу

    


До зустрічі !







8, 10 вересня 2022 року

Добрий  день, шановні учні! Сьогодні пропонуємо до розгляду
тему:


Географічні дослідження території України

1. Опрацюйте параграф 2.
2. Перегляньте відео:

Дослідження території України в античні часи


Нова енциклопедія Поділля. Гійом де Боплан


Дослідження території України XX - XXI ст.


3. Заповніть таблицю


Перегляньте презентацію уроку

 До зустрічі! Дякую за роботу!




5, 6 вересня 2022 року

Сьогодні пропонуємо до розгляду тему:

                              Що вивчає географія України?

 1. Перегляньте презентацію та відео:

   

Географія. 8 кл. Урок 1. Вступ.Об’єкти вивчення і методи досліджень. Джерела географічної інформації



Домашнє завдання
1. Опрацювати параграф 1.
2. Виписати основні терміни та їх визначення в зошит.
3. Назвіть основні методи географічних досліджень (письмово у зошиті).

Перегляньте  відео

ТОП 7 КРАСИВИХ МІСЦЬ В УКРАЇНІ, ДЕ ВИ ПОВИННІ ПОБУВАТИ


До побачення !







ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ БЕРЕЗЕНЬ - ТРАВЕНЬ  2022 року

30 травня 2022 року

Дорогі восьмикласники, сьогодні ми з вами завершуємо нашу мандрівку УКРАЇНОЮ 💙💛. Пропоную вам переглянути цікавинки та перевірити свої знання та вміння )))

Три  цікаві факти про кожну адміністративну область України


Українці - найкрутіші 💙💛 

Хмельницька область

Перевір свої знання про Україну
 

Особливості організації навчання на уроках географії у 9 класі

  Вивченням географії у 9 класі (Україна і світове господарство) завершується географічна освіта учнів в основній школі на базовому рівні. На цей курс відведено 52 години (1,5 години на тиждень). Провідною метою цього курсу є формування знань про тенденції розвитку національного та світового господарства й визначення місця України в сучасному світі. 
  Програмою передбачено виконання семи практичних робіт. Вони спрямовані на розвиток умінь і навичок роботи з географічними картами та іншими джерелами інформації. 
   Рекомендую придбати влітку:
Атлас 9 клас


Набір контурних карт


Дякую вам ! До зустрічі у новому 2022-2023 навчальному році, друзі! 






12 травня 2020р.

Добрий  день! Шановні учні,  сьогодні першим етапом нашої роботи є виконання тестової роботи з теми ''Населення світу та України'' за посиланням:

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=226530

Зверніть увагу: у вас лише одна спроба; час виконання роботи обмежено до 60 хв; термін виконання - до 15 травня. ТЕСТ Є ОБОВ'ЯЗКОВИМ ДЛЯ ВСІХ УЧНІВ!
Успіхів вам!

Сьогодні пропонуємо до розгляду тему:


Природа та населення Хмельницької області

 1. Перегляньте презентації та відео:  





м. Хмельницький

Дякую за працю!

До побачення!



05 травня 2020р.

Добрий  день, шановні учні! Сьогодні пропонуємо до розгляду
тему:


 Етнічний та релігійний склад населення. Трудові ресурси.


1. Перечитайте  відповідні  параграфи  підручника  (§55-58).

2. Перегляньте відеоурок за планом: 

- Етнічний та релігійний склад населення світу 

- Національний та етнічний склад населення України

- Релігії світу та України

- Трудові ресурси. Зайнятість населення світу та України

3. Виконайте тест за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=265721

Код доступу 265721



До побачення! 



29 квітня 2020р.

Добрий  день, шановні учні! Сьогодні пропонуємо до розгляду
тему « Розселення населення світу та України. Урбанізація».


1. Перечитайте  відповідні  параграфи  підручника  (§52-54).

2. Перегляньте відеоурок за планом: 

- Розселення населення світу та України. Густота населення 
- Міські населенні пункти в Україні та світі
- Міста-агломерації - глобальний світовий тренд
- Урбанізація. Світові міста
- Мегаполіси (віртуальна подорож)

3. Дайте короткі відповіді на запитання: ( у зошит)
А) Що таке «розселення населення»?
Б) Що таке «Густота населення»?
В) Назвіть причини, що впливають на густоту населення.
Г) Яка середня густота населення в Україні?
4. Робота з географічною картою «Розселення населення».
Назвіть регіони світу з найбільшою та найнижчою густотою населення. Для кожного регіону вкажіть причини, які в першу чергу вплинули на таке розселення населення .


5. Робота з картою  «Україна. Розселення населення».
А) Назвіть області України з :
- найвищою густотою населення
- найнижчою густотою населення

6. Перегляньте презентацію :


 Наведіть приклади країн світу, для яких характерні різні форми розселення сільського населення
а) групова (села) – … 
б) розсіяна (ферми) – …  
в) кочова – …

7. Виконайте тест за посиланням: 


код доступу: 573923 . Термін виконання - до 02 травня 2020 року.
У вас лише одна спроба))) Необхідно вказати повністю своє прізвище та ім'я, клас. 

До зустрічі!

21 квітня 2020р.

Добрий  день, шановні учні! Сьогодні пропонуємо до розгляду
тему «Демографічні процеси та статево-віковий склад населення світу та України. Механічний рух населення».


1. Перечитайте  відповідні  параграфи  підручника  (§49-51).


2. Перегляньте відеоурок та презентацію: 


3. Усно попрацюйте над запитаннями і завданнями в кінці параграфів.
4. Перегляньте відео:

Нас 37 мільйонів: в Україні провели підрахунок населення


Українська діаспора . Пишемо історію



НАШІ. Топ-5 знаменитостей українського походження


4. Виконайте інтерактивні вправи: 
- Населення України
https://learningapps.org/6720631
- Природний рух населення
https://learningapps.org/10119344
До побачення!)


14 квітня 2020р.

Добрий  день, шановні учні! Сьогодні пропонуємо до розгляду
тему «Природно-заповідний фонд України. Національна екологічна мережа».


1. Перечитайте  відповідний  параграф  підручника  (§48).


2. Перегляньте відеоурок: 


Природно-заповідний фонд України.
3. Виконайте наступні завдання,  використавши набуті знання:
  • Визначте  поняття: «Екологічна мережа», «моніторинг», «екологічний коридор», «ключові території», «сполучні території», «буферні території»,  «природний фонд», «природний заповідник», «біосферний заповідник», «національний парк», «заказник», «пам’ятки природи».

  • Відшукайте на карті біосферні та природні заповідники, використавши карти атласу «Природно - заповідний фонд».

  • Користуючись  картами «Фізична карта України», «Природно - заповідний фонд України»,  відшукайте та запам’ятайте природні регіони (області, які вони охоплюють),   в яких проходять природні коридори національної екологічної мережі. Поміркуйте, чому  природні коридори Чорного і Азовського морів мають міжнародне значення?

4. Перегляньте відео:

Топ-5 заповідників України

ТОП - 10 національних парків України

5. Перегляньте презентацію та всановіть відповідність між поштовими марками та об'єктами ПЗФ України.
 

Додаткову інформацію можна знайти:
https://geografiamozil2.jimdofree.com/головна/природозаповідний-фонд-україни/

Перевір себе:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdMTy6M_Ac58wUTeIMdXwliJYk7fGRbEpHXZ8JKp1Ww1ueMrA/viewform

До зустрічі)))


07 квітня 2020р.

Добрий день, восьмикласники!

Тема "Природокористування. Використання природно-ресурсного потенціалу України. Основні види забруднень довкілля в Україні. Вплив екологічної ситуації на життєдіяльність населення".

Прочитати параграф 46,47.

Перегляньте відео:



Екологічні проблеми України

Виконайте наступні завдання:

1. Використовуючи хмару слів складіть схему (у робочий зошит)  «Види природних ресурсів». Звірте свою схему із такою у підручнику   «Природні ресурси».


2. «Постав свою власну оцінку»
Напишіть види природних ресурсів України та оцініть їх використання в Україні за 12-тибальною системою. Коротко (трьома реченнями) зробіть висновок.



3. Проаналізуйте карти атласу «Забруднення атмосферного повітря», «Забруднення поверхневих вод», «Забруднення грунтів», «Забруднення в Чорноморсько-Азовському басейні» випишіть у зошит області, які найбільше постраждали від цих забруднень.
Додаткову інформацію можна знайти:


31 березня 2020р.

Добрий  день, шановні учні! Сьогодні пропонуємо до розгляду
тему «Природа Чорного та Азовського морів».

Виконайте  наступні  завдання:
1. Перечитайте  відповідний  параграф  підручника  (§44-45).
2.Додаткову інформацію можна знайти :



2. Перегляньте  відеофрагменти:



3. Перегляньте презентації морів  (додаток)



Немає коментарів:

Дописати коментар