Доброго дня, шановні батьки та восьмикласники! Протягом дистанційного навчання усі матеріали до уроків буде розміщено на цьому сайті.
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ 2022-2023
Дорогі восьмикласники, цього року ви ознайомитеся з географією нашої Батьківщини — України.
Курс географії «Україна у світі: природа, населення», так само як історія України, українська мова й література, належить до українознавчих предметів. Щоб стати справжнім патріотом і дбайливим господарем на своїй землі, необхідно мати глибокі й міцні знання про державу Україна.
Пам’ятайте, що ви — майбутні господарі й захисники рідної землі. Ви народжені для щасливого життя у своїй країні!
Будьте старанними учнями й ви станете її гідними синами та дочками!
Успіхів вам!
15 вересня 2022 року
Добрий день! Сьогодні ми з вами розглянемо тему:
Способи картографічного зображення. Класифікація карт
1. Перегляньте відеоурок:
Навчальні карти й атласи.
Національний атлас України, електронні карти. ГІС
2. Опрацюйте параграф 4 (стор.23, 24) та 5. Дайте усно відповідь на запитання після параграфа.
3. Перегляньте презентацію уроку:
Цікаві картографічні інтернет ресурси:
Карти Google - Google.com.ua
Google Earth
Інтерактивна карта України
12, 13. 14 вересня 2022 року
Добрий день, шановні учні! Сьогодні пропонуємо до розгляду
тему:
тему:
Географічна карта. Картографічні проєкції
1. Опрацюйте параграф 3 та 4 підручника.
2. Перегляньте презентацію уроку:
3. Перегляньте відео :
Картографічні проєкції
Виконай вправу
До зустрічі !
8, 10 вересня 2022 року
Добрий день, шановні учні! Сьогодні пропонуємо до розгляду
тему:
Нова енциклопедія Поділля. Гійом де Боплан
тему:
Географічні дослідження території України
1. Опрацюйте параграф 2.
2. Перегляньте відео:
Дослідження території України в античні часи
Дослідження території України XX - XXI ст.
5, 6 вересня 2022 року
Сьогодні пропонуємо до розгляду тему:
Що вивчає географія України?
1. Перегляньте презентацію та відео:
Географія. 8 кл. Урок 1. Вступ.Об’єкти вивчення і методи досліджень. Джерела географічної інформації
Домашнє завдання
1. Опрацювати параграф 1.
2. Виписати основні терміни та їх визначення в зошит.
3. Назвіть основні методи географічних досліджень (письмово у зошиті).
Перегляньте відео
ТОП 7 КРАСИВИХ МІСЦЬ В УКРАЇНІ, ДЕ ВИ ПОВИННІ ПОБУВАТИ
До побачення !
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ БЕРЕЗЕНЬ - ТРАВЕНЬ 2022 року
30 травня 2022 року
Дорогі восьмикласники, сьогодні ми з вами завершуємо нашу мандрівку УКРАЇНОЮ 💙💛. Пропоную вам переглянути цікавинки та перевірити свої знання та вміння )))
Три цікаві факти про кожну адміністративну область України
Хмельницька область
Перевір свої знання про Україну
Вивченням географії у 9 класі (Україна і світове господарство) завершується географічна освіта учнів в основній школі
на базовому рівні. На цей курс відведено 52 години (1,5 години на тиждень). Провідною
метою цього курсу є формування знань про тенденції розвитку національного та світового господарства й визначення місця
України в сучасному світі.
Програмою передбачено виконання семи практичних робіт. Вони
спрямовані на розвиток умінь і навичок роботи з географічними картами та іншими джерелами інформації.
Рекомендую придбати влітку:
Атлас 9 клас
12 травня 2020р.
Добрий день! Шановні учні, сьогодні першим етапом нашої роботи є виконання тестової роботи з теми ''Населення світу та України'' за посиланням:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=226530Зверніть увагу: у вас лише одна спроба; час виконання роботи обмежено до 60 хв; термін виконання - до 15 травня. ТЕСТ Є ОБОВ'ЯЗКОВИМ ДЛЯ ВСІХ УЧНІВ!
Успіхів вам!
Сьогодні пропонуємо до розгляду тему:
Природа та населення Хмельницької області
1. Перегляньте презентації та відео:
м. Хмельницький
Дякую за працю!
До побачення!
05 травня 2020р.
Добрий день, шановні учні! Сьогодні пропонуємо до розгляду
тему:
Етнічний та релігійний склад населення. Трудові ресурси.
1. Перечитайте відповідні параграфи підручника (§55-58).
2. Перегляньте відеоурок за планом:
- Етнічний та релігійний склад населення світу
- Національний та етнічний склад населення України
- Релігії світу та України
- Трудові ресурси. Зайнятість населення світу та України
3. Виконайте тест за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=265721
Код доступу 265721
До побачення!
29 квітня 2020р.
Добрий день, шановні учні! Сьогодні пропонуємо до розгляду
тему « Розселення населення світу та України. Урбанізація».
1. Перечитайте відповідні параграфи підручника (§52-54).
2. Перегляньте відеоурок за планом:
- Розселення населення світу та України. Густота населення
- Міські населенні пункти в Україні та світі
- Міста-агломерації - глобальний світовий тренд
- Урбанізація. Світові міста
- Мегаполіси (віртуальна подорож)
3. Дайте короткі відповіді на запитання: ( у зошит)
А) Що таке «розселення населення»?
Б) Що таке «Густота населення»?
В) Назвіть причини, що впливають на густоту населення.
Г) Яка середня густота населення в Україні?
А) Що таке «розселення населення»?
Б) Що таке «Густота населення»?
В) Назвіть причини, що впливають на густоту населення.
Г) Яка середня густота населення в Україні?
4. Робота з географічною картою «Розселення населення».
Назвіть регіони світу з найбільшою та найнижчою густотою населення. Для кожного регіону вкажіть причини, які в першу чергу вплинули на таке розселення населення .
Назвіть регіони світу з найбільшою та найнижчою густотою населення. Для кожного регіону вкажіть причини, які в першу чергу вплинули на таке розселення населення .
5. Робота з картою «Україна. Розселення населення».
А) Назвіть області України з :
- найвищою густотою населення
- найнижчою густотою населення
А) Назвіть області України з :
- найвищою густотою населення
- найнижчою густотою населення
6. Перегляньте презентацію :
Наведіть приклади країн світу, для яких характерні різні форми розселення сільського населення
а) групова (села) – …
б) розсіяна (ферми) – …
в) кочова – …
а) групова (села) – …
б) розсіяна (ферми) – …
в) кочова – …
7. Виконайте тест за посиланням:
код доступу: 573923 . Термін виконання - до 02 травня 2020 року.
У вас лише одна спроба))) Необхідно вказати повністю своє прізвище та ім'я, клас.
До зустрічі!
21 квітня 2020р.
Добрий день, шановні учні! Сьогодні пропонуємо до розгляду
тему «Демографічні процеси та статево-віковий склад населення світу та України. Механічний рух населення».
1. Перечитайте відповідні параграфи підручника (§49-51).
2. Перегляньте відеоурок та презентацію:
3. Усно попрацюйте над запитаннями і завданнями в кінці параграфів.
4. Перегляньте відео:
Нас 37 мільйонів: в Україні провели підрахунок населення
Українська діаспора . Пишемо історію
НАШІ. Топ-5 знаменитостей українського походження
4. Виконайте інтерактивні вправи:
- Населення України
https://learningapps.org/6720631
https://learningapps.org/6720631
- Природний рух населення
https://learningapps.org/10119344
https://learningapps.org/10119344
До побачення!)
14 квітня 2020р.
Добрий день, шановні учні! Сьогодні пропонуємо до розгляду
тему «Природно-заповідний фонд України. Національна екологічна мережа».
1. Перечитайте відповідний параграф підручника (§48).
2. Перегляньте відеоурок:
Природно-заповідний фонд України.
3. Виконайте наступні завдання, використавши набуті знання:
- Визначте поняття: «Екологічна мережа», «моніторинг», «екологічний коридор», «ключові території», «сполучні території», «буферні території», «природний фонд», «природний заповідник», «біосферний заповідник», «національний парк», «заказник», «пам’ятки природи».
- Відшукайте на карті біосферні та природні заповідники, використавши карти атласу «Природно - заповідний фонд».
- Користуючись картами «Фізична карта України», «Природно - заповідний фонд України», відшукайте та запам’ятайте природні регіони (області, які вони охоплюють), в яких проходять природні коридори національної екологічної мережі. Поміркуйте, чому природні коридори Чорного і Азовського морів мають міжнародне значення?
4. Перегляньте відео:
Топ-5 заповідників України
5. Перегляньте презентацію та всановіть відповідність між поштовими марками та об'єктами ПЗФ України.
Додаткову інформацію можна знайти:
https://geografiamozil2.jimdofree.com/головна/природозаповідний-фонд-україни/Перевір себе:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdMTy6M_Ac58wUTeIMdXwliJYk7fGRbEpHXZ8JKp1Ww1ueMrA/viewform
До зустрічі)))
07 квітня 2020р.
Добрий день, восьмикласники!
Тема "Природокористування.
Використання природно-ресурсного потенціалу України. Основні види забруднень
довкілля в Україні. Вплив екологічної ситуації на життєдіяльність населення".
Прочитати параграф 46,47.
Перегляньте відео:
Екологічні проблеми України
Виконайте наступні завдання:
1. Використовуючи хмару слів складіть схему (у робочий зошит) «Види природних ресурсів». Звірте свою схему із такою у підручнику «Природні ресурси».
2. «Постав свою власну оцінку»
Напишіть види природних ресурсів України та оцініть їх використання в Україні за 12-тибальною системою. Коротко (трьома реченнями) зробіть висновок.
3.
Проаналізуйте карти атласу «Забруднення атмосферного повітря», «Забруднення
поверхневих вод», «Забруднення грунтів», «Забруднення в Чорноморсько-Азовському
басейні» випишіть у зошит області, які найбільше постраждали від цих
забруднень.
Додаткову інформацію можна знайти:
31 березня 2020р.
Добрий день, шановні учні! Сьогодні пропонуємо до розгляду
тему «Природа Чорного та Азовського морів».
Виконайте наступні завдання:
1. Перечитайте відповідний параграф підручника (§44-45).
2.Додаткову інформацію можна знайти :
2. Перегляньте відеофрагменти:
3. Перегляньте презентації морів (додаток)
Немає коментарів:
Дописати коментар