9 клас

Добрий день, шановні батьки та дев'ятикласники! Протягом дистанційного навчання усі матеріали до уроків буде розміщено на цьому сайті.



9 клас
УКРАЇНА І СВІТОВЕ ГОСПОДАРСТВО
(2 години на тиждень)



Курс географії «Україна і світове господарство», який ви вивчатимете протягом
цього року, дасть змогу зрозуміти економіку України та оцінити її значення й роль у
світогосподарських процесах. 
Знання з курсу географії «Україна і світове господарство» дозволять зрозуміти, як функціонує економіка держави. Ви зможете свідомо обрати свою майбутню професію, утвердитесь як громадяни й патріоти.

                                                        ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ 2022-2023



7 вересня 2022 року

Добрий  день, шановні учні! Сьогодні пропонуємо до розгляду тему:

 Національна економіка

1. Опрацюйте параграф 2.
2. Перегляньте відеоурок:

Урок 2. Національна економіка

Ознайомтесь з презентацією уроку:

 

Уважно розгляньте схеми в презентації

3. Дайте усно відповідь на запитання після параграфа. 

4. Знайдіть та запишіть у свої зошити  поняття «господарство», «національна економіка», «валовий внутрішній продукт (ВВП) ». 

5. Запишіть, які розрізняють підприємства за формою власності ( сторінка 12).

Цікаво знати

Що таке ВВП ?


До зустрічі !




6 вересня 2022 року

Добрий  день, шановні учні! Сьогодні пропонуємо до розгляду тему:

 Економічна географія та її роль у вирішенні завдань
 розвитку країни

1. Опрацюйте параграф 1.
2. Перегляньте відео:

                                  Урок 1. ВСТУП. Об’єкт вивчення економічної географії.

3. Дайте усно відповідь на запитання після параграфа. 

4. Знайдіть та запишіть у свої зошити  поняття « суспільна географія », « територія », « географічне (навколишнє) середовище » .

       Ознайомтесь з презентацією уроку:

 



Додаткове завдання ( за бажанням )


Дякую за роботу ! До побачення!




ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ БЕРЕЗЕНЬ - КВІТЕНЬ 2021


9 квітня 2021 року

Добрий день, шановні дев'ятикласники ! 

Пропоную вашій увазі матеріали уроку

Транспорт України

1. Перегляньте відеоурок:


2.  Опрацюйте параграф 36. Дайте усно запитання після парграфа. 

3. Знайдіть та запишіть поняття «малий каботаж», «великий каботаж» та наведіть письмові приклади малого та великого каботажу (у зошиті).


3. Виконайте тест за посиланням до 12 квітня 18 год:


Врахуйте, що у вас одна спроба та 60 хв на виконання тесту. Обов'язково вкажіть своє прізвище, ім'я та  клас.

Успіхів вам)))
До побачення !




1 квітня 2021 року

Добрий день, шановні дев'ятикласники ! 

Пропоную вашій увазі матеріали уроку

Транспорт як вид економічної діяльності
Географія світового транспорту


1. Перегляньте презентацію уроку:


2. Перегляньте відеоурок:
 Географія світового транспорту


3. Зробіть міні-конспект у зошиті: 

Переваги та недоліки окремих видів транспорту.

ЦЕ ЦІКАВО ЗНАТИ

Найбільші порти світу

Найкращі аеропорти світу

4. Опрацюйте параграф 34 та 35. Дайте усно запитання після парграфа.

ПЕРЕВІР СЕБЕ

 

Дякую за працю)))

До зустрічі !







ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ СІЧЕНЬ 2021


21 січня 2021 року

Добрий день, шановні дев'ятикласники ! 

Пропоную вашій увазі матеріали уроку

Металургійне виробництво. Чорна металургія світу.

1. Перегляньте презентацію:




2. Відеоурок:

3. Це цікаво знати:


4. Перевір себе ) Виконай тести на платформі "На урок". Одна спроба)
Посилання на тест: 


Код доступу 9092821
Термін виконання- до 23 січня.

До зустрічі!


    Добрий  день, шановні учні!  Сьогодні пропонуємо до розгляду тему: 

Виробництво та постачання електроенергії. 
Електроенергетика світу та України

Виконайте  наступні  завдання:

1. Перечитайте  відповідні  параграфи  підручника  (§ 21, 22).

2. Перегляньте 

Відеопрезентація ЕЛЕКТРОЕНЕРГЕТИКА СВІТУ

Як розвивається "Зелена енергетика в Україні"

Енергетичне майбутнє світу

3. Виконайте письмово у зошитах РОБОТА З КАРТОЮ (стор. 125).
( роботи здасте на перевірку після нашого повернення до звичайного режиму навчання)

Дякую за працю ! До побачення !







           ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ БЕРЕЗЕНЬ-ТРАВЕНЬ 2020

19  травня 2020р.

Добрий день! Дорогі учні, пропонуємо вам наступну тему:

Сталий розвиток  – стратегія людства на ХХІ ст.


Пропоную вам виконати  наступні завдання:

1. Ознайомтесь з матеріалом підручника § 47.

2. Перегляньте  відео:
Цілі сталого розвитку

Україна на шляху до сталого розвитку

3. Опрацюйте завдання після параграфа.

До побачення!


12 травня 2020р.


Добрий день! Шановні учні, сьогодні першим етапом нашої роботи є виконання тестової роботи з теми  ''Третинний сектор економіки світу та України'' за посиланням:

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=364196

код доступу   364196
Зверніть увагу: у вас лише одна спроба; термін виконання - до 15 травня. ТЕСТ Є ОБОВ'ЯЗКОВИМ ДЛЯ ВСІХ УЧНІВ!
Успіхів вам!

Сьогодні пропонуємо до розгляду тему:

Глобальні проблеми людства


Пропоную вам виконати  наступні завдання:

1. Ознайомтесь з матеріалом підручника § 44-46.

2. Перегляньте  відеоуроки:

Дякую за працю!

До побачення!


05 травня 2020р.


Добрий день! Дорогі учні, пропонуємо вам наступну тему:

Фінансові послуги. Комп’ютерне програмування. Аутсорсинг

Пропоную вам виконати  наступні завдання:

1. Ознайомтесь з матеріалом підручника § 42-43.

2. Перегляньте  відеоуроки:

Фінансові послуги

Комп'ютерне програмування. Аутсорсинг

3. Дайте короткі письмові відповіді (2-3 речення) на питання, користуючись текстом підручника:
а) Що таке кредит? Які країни мають найрозвинутіші послуги кредитування?
б) Які функції виконують МВФ та Світовий банк?
в) Які установи здійснюють фінансові послуги?
г) Яка мета діяльності офшорних зон? Які країни здебільшого відносять до офшорів?
ґ) Що таке аутсорсинг?

4. Підготуйтесь до тематичної роботи із теми «Третинний сектор економіки» (параграфи 34-43). Тематична буде виконуватися дистанційно  у вівторок 12 травня о 12 годині. Посилання я вам надішлю . У вас буде лише одна спроба і година на виконання тесту) РОБОТА Є ОБОВ'ЯЗКОВОЮ ДЛЯ ВСІХ УЧНІВ 9-А класу!!!

До побачення!




29 квітня 2020 р.


Добрий день, дорогі учні! Пропонуємо опрацювати тему:

  Наукова діяльність. Освіта. Охорона здоров'я 

Пропоную вам виконати  наступні завдання:

1. Ознайомтесь з матеріалом підручника § 41.

2. Перегляньте презентацію та відеоурок:


3. Опрацюйте схеми:





4. Перегляньте відео:

Топ-8 найпрестижніших університетів світу
Топ-10 найкращих ВНЗ України
5. Ознайомтеся з рейтингом університетів світу за посиланням:


      Випишіть у зошит першу п’ятірку університетів світу та університети України, які ввійшли у ТОП-1000 університетів світу. Чому рейтинги українських ВНЗ низькі?

6. Випишіть у зошит поняття «технопарк», «технополіс». Ознайомтеся із найбільшими технопарками світу.


7. Перевір себе:


До зустрічі)


22 квітня 2020 р.

Добрий день, дорогі учні! Сьогодні ми вам пропонуємо опрацювати тему «Туризм, його види. Туризм в Україні та світі». 
Пропоную вам виконати  наступні завдання:
1. Ознайомтесь з матеріалом підручника § 39-40.
2. Перегляньте презентацію та відеоурок:
 





2. Перегляньте відео: 


  Внутрішній туризм в Україні


Об'єкти ЮНЕСКО в Україні

Мій путівник. Хмельниччина.


4. Виконайте інтерактивну вправу
- Мальовнича Українаhttps://learningapps.org/9218836


До побачення!


15 квітня 2020 р.

Добрий день, дорогі учні! Сьогодні ми вам пропонуємо опрацювати тему «Торгівля. Світовий ринок». 

Шановні дев’ятикласники, пропоную вам виконати  наступні завдання:
1. Ознайомтесь з матеріалом підручника § 37-38
2. Перегляньте відеоурок:
Світова торгівля. Торгівля в Україні


3. Запишіть у зошит основні показники зовнішньої торгівлі:
а) експорт – це …
б) імпорт – це …
в) торгівельний баланс – це …
4. Заповніть у зошиті таблицю, користуючись інтернет-ресурсами та параграфом підручника.
Найбільші торговельно-економічні організації світу
Назва організації
Штаб-квартира
Країни, які входять
Мета діяльності
Світова організація торгівлі (СОТ)

160 країн світу

Європейський Союз (ЄС)



Північноамериканська угода про вільну торгівлю (НАФТА)



Асоціація держав Південно-Східної Азії (АСЕАН).




5. Перегляньте відео:
- Що таке зона вільної торгівлі?

- Як влаштований Європейський союз?


- СОТ як джерело інформації. Як захищати свої інтереси в рамках СОТ

Додаткову інформацію можна знайти тут:
4. Попрацюйте з тренувальним тестом на освітній платформі «На урок». (з оцінюванням!)
Для цього , відкрийте посилання
 join.naurok.ua
введіть код доступу: 574671 

можна перейти і за цим посиланням:
(обов’язково вказуйте своє прізвище і ім’я повністю). Термін виконання- до 22квітня 2020р.
До зустрічі)))


07 квітня 2020 р.

Сьогодні ми вам пропонуємо опрацювати тему «Транспорт України та світу». 

Тема уроку: «Транспорт України та світу»

Виконайте наступні завдання:

1. Перегляньте відеофрагменти:





  З
2. Опрацюйте параграф 34, 35, 36 підручника.

3. Знайдіть та запишіть поняття «малий каботаж», «великий каботаж» та наведіть письмові приклади малого та великого каботажу. (у зошиті)
4. Перегляньте інтернет-ресурси та дайте письмово відповідь на питання у зошиті:
 
Які міжнародні транспортні коридори проходять територією України? Яку роль вони у зовнішніх економічних відносинах країни вони відіграють?
5. Перегляньте презентацію: 

Транспорт світу


6. Ознайомтеся із статтею «Застосування «зручного прапору»

7. Знайдіть на карті:
а) країни із найбільшою протяжністю швидкісних залізниць: Китай, Іспанія, Японія, Франція, Туреччина, Німеччина.
б) найважливіші судноплавні річки: Міссісіпі, Дунай, Волга, Парана, Амазонка, Рейн.
в) найбільший річковий порт світу – Дуйсбург.
г) найбільші морські порти: Шанхай, Сінгапур, Роттердам, Гонконг, Шеньчжень, Пусан.
ґ) найважливіші судноплавні канали: Суецький, Панамський, Кільський.
д) найбільші аеропорти-хаби: «Хартсфілд-Джексон», «Хітроу», «Шарль-де-Голль», «Рейн-Майн».

8. Дайте короткі письмові відповіді на питання, користуючись картами атласу, підручником, інтернет-ресурсами.
а) Країна світу із найрозвинутішою мережею автомобільних доріг.
б) Запишіть три морські порти Азовського моря.
в) Вкажіть три найбільші судноплавні канали світу.
г) Країна світу із найбільшою густотою залізниць.
ґ) Запишіть три міжнародні аеропорти на території України.
д) Вкажіть три країни світу із найбільшим торговельним флотом.


31 березня 2020 р.

Добрий  день, шановні учні! Сьогодні пропонуємо до розгляду тему «Виробництво харчових продуктів та напоїв». 
Виконайте  наступні  завдання:
1. Перечитайте  відповідний  параграф  підручника  (§ 32).
2.Додаткову інформацію можна знайти :




2. Перегляньте  відеофрагменти:

Виробництво хліба

Виробництво цукерок та печива

Пальмова олія


Перевір себе: 


ДАЛІ БУДЕ...

17 березня 2020 р.

Добрий  день, шановні учні! Оскільки карантин, то нам потрібно організувати дистанційне навчання, сьогодні пропонуємо до розгляду тему «Виробництво тканин, одягу, взуття». Проте, не забудьте закінчити практичну роботу )))
Виконайте  наступні  завдання:
1. Перечитайте  відповідний  параграф  підручника  (§ 31).
2.Додаткову інформацію можна знайти :

https://geografiamozil2.jimdofree.com/головна/легка-промисловість-україна-та-світу-художні-промисли/

2. Перегляньте  відеофрагменти:

https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=XRpf35K95AU&feature=emb_logo


Українські ремесла

Перевір себе:
https://learningapps.org/9537226
 (виконати до кінця цього тижня) БУДЕ ДАЛІ...

Немає коментарів:

Дописати коментар